Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2008 21:43 - Откровение...
Автор: hazar Категория: Тя и той   
Прочетен: 649 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.01.2008 00:03


Искам да се обадя, но ме е страх.
Искам да я чуя, но ме е плах...
Толкова много искам да я прегърна...
Всеки ден и всеки час,
мислите ми като коне препускат,
и се сещам за нея Аз.
Полудявам ли се чудя,
как е възможно да мисля все за нея.
Сърцето ми, тялото ми нея искат,
но защо... след като ми стори всичко това.

Да избягам се чудя, 
и изоставя всичко и замина,
да изчезна от всичко Аз.
Но спомените... неще ме оставят намира...
Защо Господи... защо ми причини това...?
С празни ръце си стоя,... и се чудя.
Не мога да я забравя,
като бездомна празна душа,
ще се скитам до сетния си ден в таз земя.
Любовта ми е голяма и сега ме унищожава...
Обичам те, мило слънце сладко...!!!
Колкото и злоба да ми причини...
Любовта прощава, обичам те мило.!

Падна звезда от небето в сърцето,
и блести така силно.
И шепне сладки думи,
това бе ти любе мило.

Благодаря ти Господи...
Помня когато нищо си нямах,
и как ти ни запозна,
и как чух нейния глас
и се влюбих... 
Исках да ти дам всичко най добро, 
което аз не съм видял,
а ти знаеш най добре,
колко е това...

Адам и Ева са сами и създават семейство си техно. Както плода узреели пада, 
и създава се друго  дръвче от него...



Тагове:   откровение,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: hazar
Категория: Тя и той
Прочетен: 196779
Постинги: 74
Коментари: 175
Гласове: 5359
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930