Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2008 23:12 - Истината прородна...
Автор: hazar Категория: Тя и той   
Прочетен: 1080 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 12.02.2008 23:30


                         Дъжд вали под дъжда сме,
                         намокри се от дъжда небесен, 
                         заболя ме... заболя,
                         че ти страдащ, а аз още повече.                                                
                                                                  image

                    За теб портите на рая бих отворил
                    и преобърнал всичко на света.
                    Не бягай моля те,
                    уморих се...
                    без дъх останах, 
                    паднах. 
                           image

                              Лежа по гръб 
                              и гледам небето,
                              и виждам облаците 
                              как се целуват и прегръщат.

                                                        image

                                     Слънце грейна стопли се бузката ми, 
                                     за момент помислих, че си ти... 
                                     целуваш и ме събуждаш.
                                 
                                   image

                      Парче от сърцето ми се откъсна,
                      и търся те.
                      Живота ми е труден
                      без това парче.
                      Като две половини от едно сърце.

                                                           image 

                           Толкова много те обичам,
                           а колко ми липсваш... ако знаеш,
                           като без дъх съм и се давя,
                           та ти ми бе живота,
                           живеца... искрицата светлина дори.
                                    
                                    image

                                       Ценна си ми ти, 
                                       по ценна от живота ми. 
                                       По ценна от всичко друго,
                                       но цениш ли всичко, 
                                       че причини ми мъка ти.

                                                              image

                                  Дъжд вали... пазя те,
                                  дори от капките. 
                                  Искам да ти дам любовта осветена, 
                                  грееща и топлеща,
                                  като вулкан изригваща.

                                        image

                 Господи само ти знаеш,
                 какъв ураган от чувства 
                 бушува вътре в мен... 
                 което ме тресе всеки ден. 
                 Като коне препускащи,
                 чувства искрени.

                                           image

                                       Жадувам за мига 
                                       в който ще се родя от калта, 
                                       и ще чуя твоя глас.
                                       Жадувам за мига 
                                       в който ще те докосна 
                                       ще усетя топлината твоя.

                        image
 
                                              Без теб не живея, 
                                              като дете новородено 
                                              търсещо майка си, 
                                              топлината й...
                                              image
                                 


                image   Целувам те, мило сладко бебчице...




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hazar - Дано с този постинг, много хора р...
12.02.2008 23:27
Дано с този постинг, много хора разберат какво е любов. И нека честитя на всички ви празника Св. Валентин...
цитирай
2. hazar - Истината е тук, а не другаде. . .
12.02.2008 23:34
Истината е тук, а не другаде...
цитирай
3. hazar - Топлина, нещо иска да разкъса гр...
13.02.2008 00:43
Топлина, нещо иска да разкъса гръдта, това е любовта.Огън безспирна, пламтяща от всички краища...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hazar
Категория: Тя и той
Прочетен: 196586
Постинги: 74
Коментари: 175
Гласове: 5359
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031