Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2008 22:59 - Тя цветето...
Автор: hazar Категория: Тя и той   
Прочетен: 1252 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 23.02.2008 23:15


                                         image                                                             
                     Падна звезда и се питам...
                     дали си ти???
                     Защото... нищо земно, 
                     няма в твоя образ светещ,
                     като звездата на небесата...

                        Рицар в тъмнината, 
                        търсещ светлината, 
                        бродещ и не спиращ
                        пред нищо...
                        с надежда свята,
                        с име наречено любов за двама.

                   Ти си цвете, 
                   а аз в плен...
                   ти си щастие за мен...

                         Денем слънцето,
                         нощем луната, 
                         показват ми пътя 
                         към теб, но теб те няма...
                                    
                                   image
                  Път дълъг изминах,
                  търся те... цветето,
                  другата половина на сърцето.
                  Но докосна ли я,
                  целуна ли я,
                  прегърнали я,
                  ще съм в райската градина за двама...

                      Две цветя са се слели, 
                      слели и са заживели.
                      Винаги заено в едно,
                      като неделимо цяло,
                      заедно в добро и зло.
 
                                     image




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hazar - Тя е цветето, тя е всяко живо нещо в ...
24.02.2008 09:21
Тя е цветето,
тя е всяко живо нещо в мен,
част от моето тяло,
всичко за мен...
А колко ми липсва.....
На всяка болка бих издържал,
но на тази не...
Боли ме като знам, че е болна
боли ме като знам, че страда
боли ме, боли...повече от мен дори...
цитирай
2. gorkan - Приятелю,
24.02.2008 23:17
какво, мога да напиша , след тия прекрасни стихове, изпълнени с болка и пропити от
нежност?!
Истината, е една-- това е любовта! - Несподелена,
всеотдайна, разтърсваща, изгаряща....
....Но, несподелената любов, със сигурност ни убива... Нямам рецепта- уви...
цитирай
3. hazar - Дори и споделена да е, любовта ви...
25.02.2008 00:49
Дори и споделена да е, любовта винаги наранява...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hazar
Категория: Тя и той
Прочетен: 196866
Постинги: 74
Коментари: 175
Гласове: 5359
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930