Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2008 01:22 - Ти си...
Автор: hazar Категория: Тя и той   
Прочетен: 1704 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 25.02.2008 21:35


image Забравили онези дълги наши дни,  
                      а какво бяхме един за друг, 
                      какви тогава сме били... 
                
                Вярвай ми всичко си за мен,
                върни ми мига
                в който докосвам твойта душа, 
                дай ми възможността
                да ти кажа, че не искам друго
                и споделя обичта....
                
                      Забравили, че искахме
                      свят за двама,
                      с любов дом да създадем.
                      Вярвай ми... без теб и ден не мога,
                      Ти си всичко за мен!!!
               
                Да не чувам гласа ти,
                да не усещам дъха ти,
                да не знам какво ти е,
                боли ме, боли... Вярвай ми!!!
                
                      Толкова мои сълзи истри,
                       а сега се стичат,
                       като река безкрайна 
                       от планината към низината.
                       И се вливат някъде в океан от сълзи...
                
                Ти си човека стигнал до сърцето
                нежността, която търси душата.
                Слънцето след дъждовен ден,
                луната в тъмнината,
                радваща само мен...
               
                      Ти си тази, която обичам!
                      Ти си тази, която сънувам и виждам!
                      Едни очи ме карат да не спя,
                      именно тях не мога да забравя,
                      очите твои... търся и в съня.....







Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hazar - Всяка промяна на времето, и музика ...
25.02.2008 01:28
Не ми е лесно без теб... но как съм питаш ли...
Всяка промяна на времето, и музика да слушам отново ти, пак ти...Ти си във всяка фибра, а от мен единствена следа е името което нося...
цитирай
2. hazar - Колко много топлина, любов, стр...
25.02.2008 01:58
Колко много топлина, любов, страст... чувствам... Преливат чувства, не мога да ги спра, не мога!!!
Не отричам, а обичам...
цитирай
3. анонимен - ubiystvenno e mn qko!!!
02.03.2008 14:21
ubiystvenno e
mn qko!!!
цитирай
4. hazar - Когато има нещо свято. . . всичко е ...
02.03.2008 14:45
Когато има нещо свято... всичко е хубаво, свято като любовта...
цитирай
5. анонимен - :)
13.03.2008 18:41
super si hazar! :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hazar
Категория: Тя и той
Прочетен: 196607
Постинги: 74
Коментари: 175
Гласове: 5359
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031